Мапа сайту - "Голованівський районний центр професійного розвитку педагогічних працівників" Голованівської районної ради Кіровоградської області
- Головна
-
Новини
- Вебінар УДПУ ім.П.Г.Тичини "Особливості навчання математики в 5-х класах відповідно до завдань Нової української школи"
- Онлайн-консультація для учителів історії з теми "Організація навчання учнів 5-х класів на уроках історії відповідно до завдань Нової української школи"
- Затверджено методичні рекомендації щодо впровадження професійного стандарту керівника (директора) закладу дошкільної освіти
- Поради від емоційного вигорання під час війни
- Співпраця з міжнародною незалежною медичною гуманітарною організацією «Лікарі без кордонів»
- Онлайн-консультація «Як написати мотиваційний лист»
- Як знайти сили під час воєнного стану
- Наказ МОН від 20.05.2022 № 466 "Про деякі питання видачі документів про загальну середню освіту в умовах воєнного стану в Україні"
- Робота психологічного хабу
- «Сучасне дошкілля під крилами захисту»
- «Сучасне дошкілля під крилами захисту»
- Старт прийому документів до 1 класу визначають ОМС
- Реєстрація для участі в МАН у 2022 році
- ІРЦ в умовах воєнного стану
- Особливості оформлення шкільної документації під час воєнного стану
- Освітні дистанційні платформи для учнів і вчителів
- Уряд спростив умови організації інклюзивного навчання
- Підтримай дитину: допомога дітям віком до 2 років
- Процедура отримання дубліката документа про загальну середню освіту
- Лист МОН "Про освітні програми
- Фотогалерея
- Оголошення
- Контакти
- Консультації
-
Консультативна підтримка педагогічних працівників
- Траєкторія професійного розвитку
-
Супервізія
- СУПЕРВІЗІЯ В СУЧАСНОМУ ОСВІТНЬОМУ КОНТЕКСТІ.
- Наказ МОН від 18 жовтня 2019 року №1313 "Деякі питання організації та проведення супервізії"
- Типове положення про проведення супервізії впровадження Концепції "Нова українська школа"
- Наказ МОН від 04 березня 2020 року № 346 "Про внесення змін до Програми проведення суервізії"
- Матеріали методичного івенту "Супервізія в сучасному освітньому контексті. Нормативно-правове забезпечення"
- Форми здобуття освіти
- «Професійний розвиток педагога: від стандарту до інновацій» ЛЕКЦІЙНЕ ЗАНЯТТЯ 2
- «Професійний розвиток педагога: від стандарту до інновацій» ЛЕКЦІЙНЕ ЗАНЯТТЯ 1
- «Професійний розвиток педагога: від стандарту до інновацій»
- Планування траєкторії професійного розвитку педагогів
- Формування безпечного освітнього середовища
- IННОВАЦIЙНА МОДЕЛЬ ПIДВИЩЕННЯ КВАЛIФIКАЦII ПЕДАГОГIЧНИХ ПРАЦIВНИКIВ ЗП(ПТ)О В УМОВАХ МОДЕРНIЗАЦII ОСВIТИ
- ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ (постанова №800 КМУ від 21.08.2019)
- Професійний розвиток педагогічних працівників
-
Професійні спільноти педагогічних працівників
-
Професійні спільноти педагогічних працівників ЗЗСО
- Спільнота вчителів початкової школи
- Спільнота вчителів математики, інформатики, фізики та астрономії
- Спільнота вчителів української мови та літератури, англійської мови та зарубіжної літератури
- Спільнота вчителів суспільно-природничих дисциплін та економіки
- Спільнота вчителів предметів художньо-естетичного циклу
- Спільнота вчителів фізичної культури
- Спільнота вчителів трудового навчання
- Спільнота вчителів предмету "Захист України"
- Спільнота вчителів предмету "Основи здоров'я"
- Спільнота педагогів, що працюють з дітьми з ООП
- Спільнота працівників психологічної служби
- Спільнота вихователів ГПД
- Спільнота заступників директорів з навчально-виховної роботи
- Спільнота директорів закладів загальної середньої освіти
- Спільнота заступників директора з виховної роботи, педагогів-організаторів та класних керівників
- Професійні спільноти педагогічних працівників ЗДО
-
Професійні спільноти педагогічних працівників ЗЗСО
-
Психологічна підтримка педагогічних працівників
-
Протидія булінгу
- Психологічна проблема булінгу. Презентація
- Опитування педагогічних працівників
- Як діяти батькам у випадку булінгу? Поради психологів
- Корисні посилання щодо теми антибулінгу
- Булінг очима дитини
- Методичне забезпечення
- Булінг
- ПОРЯДОК реагування на випадки булінгу (цькування)
- Нормативно-правова документація
-
Презентації психолога
- Презентація з теми "Психологічний супровід під час воєнного стану. Надання першої психологічної допомоги"
- Презентація з теми "Професійні компетентності щодо безпечної поведінки у цифровому просторі"
- Презентація з теми "Поради педагогам щодо формування психологічного клімату в учнівському колективі"
- Презентація з теми "Емоційне та професійне вигорання педагога"
- Онлайн-книга "Психологія воєнного часу"
-
Знання
- ЯК ГОВОРИТИ З ДІТЬМИ ПРО ВІЙНУ?
- Підтримка дітей у воєнний час
- Про кібербулінг для дітей
- Інформаційні матеріали до Всеукраїнської акції «16 днів проти насильства»
- Перелік навчальних і виховних програм з питань запобігання та протидії домашньому насильству
- Діагностичний мінімум
- Про перелік діагностичних методик щодо виявлення та протидії домашньому насильству відносно дітей
- Перелік діагностичних методик з виявлення домашнього насильства відносно дітей
- Методики вивчення повсякденного стресу і способів розв'язання кризових життєвих ситуацій
- Корисні посилання для організації консультативної, просвітницької, профілактичної роботи та самоосвіти фахівців психологічної служби
- Психологічні тести
- Міфи про психологів
- Тест на визначення особистості
- Особистіно-фасилітативна підтримка
- Практико-конструктивна підтримка (практичні заняття)
- Теоретико-методична підтримка
- Коронавірусний булінг. Як пояснити дітям, що хворіти – не соромно
- Шість способів допомогти дитині полюбити навчання
- Гарячі лінії
- «Тихі» ігри, які допоможуть відновити емоційний стан дітей
- Синдроми посттравматичного стресового розладу в умовах війни
- Посттравматичний стресовий розлад в умовах війни
- ЩО ТАКЕ ТРИВОЖНІСТЬ ТА ХВИЛЮВАННЯ?
- "Підтримай дитину"
- Проєкт «Підтримай дитину». Гра
- Як пережити горе та втрату
- Допомога дітям 6-11 років
- Способи подолання страху
- Порада психолога: «Якщо ти не можеш вплинути на ситуацію, то зміни своє ставлення до неї…»
- Графік прийому членами психологічного хабу осіб, що потребують психологічної допомоги у період воєнного часу
- Про методичні рекомендації «Перша психологічна допомога. Алгоритм дій»
- Лист МОН від 29.03.2022 № 1/3737-22 "Про забезпечення психологічного супроводу учасників освітнього процесу в умовах воєнного стану в Україні"
- Проєкт «Поруч» для батьків, які відчувають потребу в психологічній підтримці
- Поради з надання першої психологічної допомоги людям, які пережили кризову подію
- Курс для психологів закладів освіти
- Лист Українського науково-методичного центру практичної психології і соціальної роботи Національної академії педагогічних наук України від 14.03.2022 № 32 «Про організацію соціально-психологічної допомоги працівниками психологічної служби»
- Telegram-канал “Підтримай дитину”
- Безкоштовна психологічна допомога дітям та батькам
- Інформаційні матеріали «Психологічна турбота від Світлани Ройз»
-
Протидія булінгу
-
Дистанційне навчання
- Організація інформаційно - роз’яснювальної роботи щодо особливостей проведення ЗНО - 2022
- Презентація "Віртуальні дошки для організації спільної роботи (Jamboard, Padlet, Lino.it)"
- Лист МОН України від 12 жовтня 2020 року
- Лист МОН від 02 листопада 2020 року №1/9-609
- Наказ МОН України
- Матеріали онлайн-семінару по дистанційному навчанню
- Бази даних програм підвищення кваліфікації
-
Нормативно-правова база
-
Державні стандарти
- Професійний стандарт "Керівник (директор) закладу дошкільної освіти"
- Професійний стандарт "Вихователь закладу дошкільної освіти"
- Професійний стандарт "Керівник (директор) закладу загальної середньої освіти"
- Професійний стандарт за професією "Вчитель початкових класів загальної середньої освіти", "Вчитель закладу загальної середньої освіти", "Вчитель"
- Базовий компонент дошкільної освіти (Державний стандарт дошкільної освіти)
- Професійний стандарт "Практичний психолог закладу освіти"
- Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти
- Державний стандарт початкової освіти
- Державний стандарт базової середньої освіти
-
Державні стандарти
- Матеріали зонального конкурсу "Учитель року - 2021" у номінації "Математика"
- Книга КУ "Голованівський центр професійного розвитку педагогічних працівників"
- Презентація про діяльність КУ "Голованівський ЦПРПП"
-
Відеоматеріали проведених онлайн-консультацій
- Особливості навчання математики в 5-х класах відповідно до завдань Нової української школи.
- Організація навчання учнів 5-х класів на уроках історії відповідно да завдань Нової української школи
- Як написати мотиваційний лист
- "ПСИХОЛОГІЧНИЙ СУПРОВІД ПІД ЧАС ВОЄННОГО СТАНУ. НАДАННЯ ПЕРШОЇ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ДОПОМОГИ".
- «Про створення психологічного хабу»
- «Участь у МАН - сходинка до успіху»
- "Організація діловодства у закладах освіти".
- "Організація та проведення навчальних віртуальних екскурсій."
- "Створення вікторин та тестів за допомогою онлайн-ресурсу Kahoot".
- "Особливості ЗНО і ДПА з математики 2022".
- "Едьютеймент: можливості для використання".
- "Розроблення дослідницьких проєктів у навчанні учнів природничих наук (фізика, хімія, біологія, географії) на засадах STEAM-освіти".
- "Шкала ECERS-3: оцінювання якості освітнього процесу у закладах дошкільної освіти".
- "Активізація самостійної діяльності учнів засобами ІКТ (інформаційно-комунікаційних технологій)".
- «Створення Е-портфоліо»
- Урок, що розвиває критичного мислення: структура і методи»
- " Використання Google Документа та Google Презентації для спільної роботи"
- «Професійний стандарт « Вихователь закладу дошкільної освіти»
- "Педагогіка партнерства у концепції «Нової української школи".
- «Особливості інтегрованого курсу "Здоров'я, безпека, добробут". Проєктна діяльність.».