Мапа сайту - "Голованівський районний центр професійного розвитку педагогічних працівників" Голованівської районної ради Кіровоградської області
- Головна
-
НОВИНИ
- Засідання психологічного хабу Голованівської селищної ради з теми «Психічне здоров’я і харчування в чому зв'язок?»
- Онлайн-консультація з теми «Використання інструменту Wakelet в роботі педагога».
- Семінар - практикум «Використання елементів Орф – педагогіки в процесі музичної освіти дітей дошкільного віку»
- Засідання психологічного хабу Голованівської селищної ради з теми «Ненасильницьке спілкування».
- Онлайн-консультація на тему «Медіаграмотність та медіаосвіта в освітньому процесі».
- Семінар-практикум професійної спільноти асистентів учителів з теми «Небажана поведінка у дітей з особливими освітніми потребами».
- Онлайн - консультація з теми "Робота з дітьми в укритті: виклики та можливості для педагогів"
- Презентація навчально-методичного комплекту «Буду вправним першачком» для дошкільнят від молодшого до старшого віку.
- Онлайн – консультація з теми «Розвиток емоційного інтелекту учасників освітнього процесу у форматі нових освітніх реалій».
- Семінар-практикум професійної спільноти учителів іноземної мови з теми «Інновації у викладанні іноземної мови в класах НУШ»
- Науково - методичний семінар з теми "Освітні втрати й розриви в Україні: розрізняємо, вимірюємо, долаємо".
- Засідання психологічного хабу Голованівської селищної ради з теми «Мандалотерапія. Наші ресурси»
- Онлайн – семінар за результатами проєкту "Підготовка до школи в закладі дошкільної освіти: практичні аспекти та цікаві ідеї"
- Онлайн-консультація з теми «Створення презентацій в сервісі Canva»
- Онлайн-консультація з теми «Аналіз та самоаналіз уроку».
- Онлайн-тренінг на тему «Ресурсність педагога»
- Онлайн - семінар для безробітних громадян та шукачів роботи в рамках Всеукраїнської програми ментального здоров’я «Ти як?»
- Онлайн - тренінг для безробітних та шукачів роботи на тему «Базовий курс самодопомоги та первинної підтримки у кризових ситуаціях»
- Підведення підсумків методичного практикуму з теми «Цифрова компетентність педагога: створення цифрового навчального контенту».
- Створення Google Форм (опитування, тести)
- Фотогалерея
- Оголошення
- Контакти
- Консультації
-
Консультативна підтримка педагогічних працівників
- Траєкторія професійного розвитку
-
Супервізія
- СУПЕРВІЗІЯ В СУЧАСНОМУ ОСВІТНЬОМУ КОНТЕКСТІ.
- Наказ МОН від 18 жовтня 2019 року №1313 "Деякі питання організації та проведення супервізії"
- Типове положення про проведення супервізії впровадження Концепції "Нова українська школа"
- Наказ МОН від 04 березня 2020 року № 346 "Про внесення змін до Програми проведення суервізії"
- Матеріали методичного івенту "Супервізія в сучасному освітньому контексті. Нормативно-правове забезпечення"
- Форми здобуття освіти
- «Професійний розвиток педагога: від стандарту до інновацій» ЛЕКЦІЙНЕ ЗАНЯТТЯ 2
- «Професійний розвиток педагога: від стандарту до інновацій» ЛЕКЦІЙНЕ ЗАНЯТТЯ 1
- «Професійний розвиток педагога: від стандарту до інновацій»
- Планування траєкторії професійного розвитку педагогів
- Формування безпечного освітнього середовища
- IННОВАЦIЙНА МОДЕЛЬ ПIДВИЩЕННЯ КВАЛIФIКАЦII ПЕДАГОГIЧНИХ ПРАЦIВНИКIВ ЗП(ПТ)О В УМОВАХ МОДЕРНIЗАЦII ОСВIТИ
- ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ (постанова №800 КМУ від 21.08.2019)
- Професійний розвиток педагогічних працівників
-
Професійні спільноти педагогічних працівників
-
Професійні спільноти педагогічних працівників ЗЗСО
- Спільнота вчителів початкової школи
- Спільнота вчителів математики, інформатики, фізики та астрономії
- Спільнота вчителів української мови та літератури, англійської мови та зарубіжної літератури
- Спільнота вчителів суспільно-природничих дисциплін та економіки
- Спільнота вчителів предметів художньо-естетичного циклу
- Спільнота вчителів фізичної культури
- Спільнота вчителів трудового навчання
- Спільнота вчителів предмету "Захист України"
- Спільнота вчителів предмету "Основи здоров'я"
- Спільнота педагогів, що працюють з дітьми з ООП
- Спільнота працівників психологічної служби
- Спільнота вихователів ГПД
- Спільнота заступників директорів з навчально-виховної роботи
- Спільнота директорів закладів загальної середньої освіти
- Спільнота заступників директора з виховної роботи, педагогів-організаторів та класних керівників
-
Професійні спільноти педагогічних працівників ЗДО
- Спільнота працівників психологічної служби
-
Презентації для ЗДО
- Реалізація парціальної програми національно-патріотичного виховання дітей дошкільного віку «Україна - моя Батьківщина»
- «LEGO-тур. Моторика, мовлення, креативність дошкільника засобами конструювання».
- Організація дистанційного навчання в умовах воєнного стану в закладах дошкільної освіти.
- Діяльність закладів дошкільної освіти у 2022/2023 навчальному році
- Спільнота керівників закладів дошкільної освіти
- Спільнота вихователів, вихователів-методистів. методистів
- Спільнота музичних керівників
- Презентація "Шкала ECERS-3: оцінювання якості освітнього процесу у закладах дошкільної освіти"
- Брошури до параметрів
- Положення про професійні спільноти педагогічних працівників Голованівської районної ради
-
Професійні спільноти педагогічних працівників ЗЗСО
-
Психологічна підтримка педагогічних працівників
-
Номативне забезпечення
-
Інклюзивна освіта
- Постанова Кабінету Міністрів України від 15 вересня 2021 року №957 «Порядок організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти»
- Постанова Кабінету Міністрів України від 28 липня 2021 року №769 «Про внесення змін до постанови КАБМІНУ від 10квітня 2019 року №530»
- Постанова Кабінету Міністрів України від 10квітня 2019 року №530 «Порядок організації інклюзивного навчання у закладах дошкільної освіти»
- Наказ МОН від 08.06.2022 № 609 «Примірне Положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти»
- Наказ МОН від 01.10.2010 №912 «Про затвердження Концепції розвитку інклюзивного навчання»
- Лист МОН від 15.06.2022 № 1/6435-22 “Щодо забезпечення освіти осіб з особливими освітніми потребами”
- Лист МОНУ від 16.07.2021 р. «Про пріоритетні напрями роботи психологічної служби у системі освіти на 2021-2022 р.» (Перелік корекційно-розвиткових програм для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з особливими освітніми потребами
- Лист МОН № 1/23180-21 від 30.12.2021 “Про визначення рівня підтримки у дітей з особливими освітніми потребами, які здобувають дошкільну освіту в інклюзивних групах”
- Лист МОН від 16.06.2020 № 1/9-328 “Щодо методичних рекомендацій з організації психолого-педагогічного консиліуму для проведення повторної комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини”
- Методичні рекомендації для ЗЗСО щодо визначення освітніх труднощів і рівня підтримки в освітньому процесі закладів ЗЗСО, 2021 рік
- Лист МОН України 10.01.2017 №1/9-2 «Про сучасні підходи до навчально-виховного процесу учнів з особливими освітніми потребами».
- Лист МОНУ від 05.08.2019 №1/9-498 «Методичні рекомендації щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами в закладах освіти у 2019-2020 н.р.»
- Лист МОН України від 26.07.2012 №1/9-529 «Про організацію психологічного і соціального супроводу в умовах інклюзивного навчання».
- Лист МОН України від 02.01.2013 №1/9-1 «Про визначення завдань працівників психологічної служби системи освіти в умовах інклюзивного навчання».
-
Організація діяльності
- № 1/11479-23 від 03.08.2023 "Про методичні рекомендації "Безпечне освітнє середовище: Надання індивідуальної підтримки учням з особливими освітніми потребами під час підготовки до реагування на надзвичайні ситуації"
- Наказ МОН від 22.05.2018 № 509 “Про затвердження Положення про психологічну службу у системі освіти України”
- Наказ МОН від 20.04.2001 № 330 «Про затвердження Положення про експертизу психологічного і соціологічного інструментарію, що застосовується в навчальних закладах Міністерства освіти і науки України»
- Наказ МОН № 691 від 19.10.2001 «Про затвердження Положення про психологічний кабінет дошкільних, загальноосвітніх та інших навчальних закладів»
- Наказ МОН №864 від 28.12.2006 р. «Про планування діяльності та ведення документації соціальних педагогів, соціальних педагогів по роботі з дітьми-інвалідами системи Міністерства освіти і науки України»
- Наказ МОН України від 24.11.2020 № 2425 « Професійний стандарт за професією «практичний психолог закладу освіти»
- Лист МОН від 16.07.2021 № 1/9-363 “Про пріоритетні напрями роботи психологічної служби у системі освіти у 2021/2022 н. р.”
- Лист МОН від № 6/1427 від 30 листопада 2020 року «Про затвердження професійного стандарту «Практичний психолог закладу освіти»
- Лист ІМЗО від 04.12.2020 № 22.1/10-2496 “Про методичні рекомендації щодо проведення профорієнтаційної роботи в закладах загальної середньої освіти”
- Лист МОН від 24.07.2019 № 1/9-477«Про типову документацію працівників психологічної служби у системі освіти України»
- Лист МОН від 20.08.20 № 6/1015 «Про перелік навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у закладах освіти у 2020/2021 навчальному році»
- Лист ІМЗО від 25.05.2020 № 22.1/10-1065 “Щодо проведення Всеукраїнського моніторингового дослідження “Надання допомоги дітям, постраждалим від військових дій і внутрішньо переселеним особам в діяльності психологічної служби”
- Лист МОНУ від 06.06.13 № 1/9-413 «Про впровадження факультативних курсів працівниками психологічної служби системи освіти»
- «Етичний кодекс психолога» (прийнятий на І установчому з`їзді Товариства психологів України 20.12.1990 в м. Києв;
- «Етичний кодекс спеціалістів із соціальної роботи України», «Обітниця соціального працівника центрів соціальних служб для молоді міста Києва» (наказ Міністерства України у справах сім`ї, молоді та спорту від 09.09.2005 № 1965).
- Методичний посібник. «Застосування діагностичних мінімумів в діяльності працівників психологічної служби»,Київ – 2018; (За загальною редакцією В.Г. Панка)
- МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВПРОВАДЖЕННЯ ЦИКЛОГРАМ ДІЯЛЬНОСТІ ПРАЦІВНИКІВ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ УНМЦ , Київ 2017 (За загальною редакцією В.Г. Панка )
-
Профілактика насильства
- Закон України «Про запобігання та протидію домашньому насильству» 2019р.
- Закон України «Про внесення змін до законодавчих актів України щодо протидії булінгу » 2019р.
- Указ Президента України від 25 травня 2020 року №195/2020 «Про Національну стратегію розбудови безпечного і здорового освітнього середовища у новій українській школі»;
- Наказ МОН від 02.10.2018 № 1047 “Про затвердження Методичних рекомендацій щодо виявлення реагування на випадки домашнього насильства і взаємодії педагогічних працівників із іншими органами та службами”
- Лист МОН від 19.05.2020 № 6/645-20«Щодо діяльності Національної дитячої гарячої лінії»
- Лист МОН від 14.08.2020 № 1/9-436 “Про створення безпечного освітнього середовища в закладі освіти та попередження і протидії булінгу (цькуванню)”
- Лист ІМЗО від 30.10.2018 № 1/9-656 “ Про перелік діагностичних методик щодо виявлення та протидії домашньому насильству відносно дітей ”
- Лист МОН від 18.05.2018 № 1/11-5480 “Методичні рекомендації щодо запобігання та протидії насильству”
-
Інклюзивна освіта
-
Протидія булінгу
- Психологічна проблема булінгу. Презентація
- Опитування педагогічних працівників
- Онлайн-кейс: "Протидія булігу в закладах освіти"
- Як діяти батькам у випадку булінгу? Поради психологів
- Корисні посилання щодо теми антибулінгу
- Булінг очима дитини
- Методичне забезпечення
- Булінг
- ПОРЯДОК реагування на випадки булінгу (цькування)
- Нормативно-правова документація
-
Презентації психолога
- Презентація з теми «Психоемоційне напруження. Синдром вигорання педагогів»
- Презентація з теми "Психологічний супровід під час воєнного стану. Надання першої психологічної допомоги"
- Презентація з теми "Професійні компетентності щодо безпечної поведінки у цифровому просторі"
- Презентація з теми "Поради педагогам щодо формування психологічного клімату в учнівському колективі"
- Презентація з теми "Емоційне та професійне вигорання педагога"
- Онлайн-книга "Психологія воєнного часу"
-
Знання
- Анкета "Психологічна культура вчителя" на визначення психологічної обізнаності для актуалізації професійних якостей вчителя
- Коли потрібна психологічна допомога
- Тест «Шляхи розвитку» на визначення співвідношення готовності до самопізнання та готовності самовдосконалюватися
- ЯК ГОВОРИТИ З ДІТЬМИ ПРО ВІЙНУ?
- Підтримка дітей у воєнний час
- Про кібербулінг для дітей
- Інформаційні матеріали до Всеукраїнської акції «16 днів проти насильства»
- Перелік навчальних і виховних програм з питань запобігання та протидії домашньому насильству
- Діагностичний мінімум
- Про перелік діагностичних методик щодо виявлення та протидії домашньому насильству відносно дітей
- Перелік діагностичних методик з виявлення домашнього насильства відносно дітей
- Методики вивчення повсякденного стресу і способів розв'язання кризових життєвих ситуацій
- Корисні посилання для організації консультативної, просвітницької, профілактичної роботи та самоосвіти фахівців психологічної служби
- Психологічні тести
- Міфи про психологів
- Тест на визначення особистості
- Особистіно-фасилітативна підтримка
- Практико-конструктивна підтримка (практичні заняття)
- Теоретико-методична підтримка
- Коронавірусний булінг. Як пояснити дітям, що хворіти – не соромно
- Гарячі лінії
- Психологічне здоров'я
- Буклет для освітян і батьків «Дезінформація та правила реагування на неї»
- Як підтримати дитину,яка переживає посттравматичний стрес: поради для батьків
- Чому дітям часом важко спілкуватися?
- Буклет «Протидія залученню дітей російськими військовими до протиправної діяльності через інтернет»
- Прості поради, щоб покращити психологічний стан
- Рекомендації, що допоможуть підтримати та покращити психологічне здоров’я
- Поради психологів для освітян та батьків, які займаються з дітьми із ООП
- Як говорити з дітьми про війну
- Поради як запобігти ПТСР
- Як діагностувати ПТСР в умовах воєнних дій
- «Тихі» ігри, які допоможуть відновити емоційний стан дітей
- Синдроми посттравматичного стресового розладу в умовах війни
- Посттравматичний стресовий розлад в умовах війни
- ЩО ТАКЕ ТРИВОЖНІСТЬ ТА ХВИЛЮВАННЯ?
- "Підтримай дитину"
- Проєкт «Підтримай дитину». Гра
- Як пережити горе та втрату
- Допомога дітям 6-11 років
- Способи подолання страху
-
Номативне забезпечення
-
Дистанційне навчання
- Онлайн-ресурси для вчителя фізики та астрономії
- Проведення уроків за допомогою дистанційних технологій навчання
- Організація інформаційно - роз’яснювальної роботи щодо особливостей проведення ЗНО - 2022
- Презентація "Віртуальні дошки для організації спільної роботи (Jamboard, Padlet, Lino.it)"
- Лист МОН України від 12 жовтня 2020 року
- Лист МОН від 02 листопада 2020 року №1/9-609
- Наказ МОН України
- Матеріали онлайн-семінару по дистанційному навчанню
- Бази даних програм підвищення кваліфікації
-
Нормативно-правова база
- Нормативно - правова база закладів освіти в умовах воєнного стану
-
Державні стандарти
- Професійний стандарт "Керівник (директор) закладу дошкільної освіти"
- Професійний стандарт "Вихователь закладу дошкільної освіти"
- Професійний стандарт "Керівник (директор) закладу загальної середньої освіти"
- Професійний стандарт за професією "Вчитель початкових класів загальної середньої освіти", "Вчитель закладу загальної середньої освіти", "Вчитель"
- Базовий компонент дошкільної освіти (Державний стандарт дошкільної освіти)
- Професійний стандарт "Практичний психолог закладу освіти"
- Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти
- Державний стандарт початкової освіти
- Державний стандарт базової середньої освіти
-
Внутрішня система якості освіти
- Презентація "Самооцінювання закладу освіти"
- Презентація "Розбудова внутрішньої системи забезпечення якості освіти."
- Презентація "Розбудова внутрішньої системи забезпечення якості освіти."
- Презентація "Розбудова в Україні системи забезпечення якості освіти"
- Приклад Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти.
- Наказ Державної служби якості освіти України від 30.11.2020 року №01-11/78 "Про затвердження Методичних рекомендацій з питань формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладах позашкільної освіти".
- Наказ Державної служби якості освіти України від 30.11.2020 року №01-11/71 "Про затвердження Методичних рекомендацій з питань формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладах дошкільної освіти".
- Наказ МОН від 30.11.2020 року №1480 "Про затвердження Методичних рекомендацій з питань формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладах загальної середньої освіти"
- Внутрішня система якості освіти :що рекомендує МОН?
- ВНУТРІШНЯ СИСТЕМА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ У ШКОЛАХ – РОЗРОБЛЕНО МЕТОДРЕКОМЕНДАЦІЇ
- Штатний розпис
- Положення про проведення конкурсу
- Статут КУ "Голованівський центр професійного розвитку педагогічних працівників" Голованівської селищної ради
- Матеріали зонального конкурсу "Учитель року - 2021" у номінації "Математика"
- Книга КУ "Голованівський центр професійного розвитку педагогічних працівників"
- Презентація про діяльність КУ "Голованівський ЦПРПП"
- План роботи
-
Відеоматеріали проведених онлайн-консультацій
- Використання інструменту Wakelet в роботі педагога
- Медіаграмотність та медіаосвіта в освітньому процесі
- Робота з дітьми в укритті: виклики та можливості для педагогів
- Розвиток емоційного інтелекту учасників освітнього процесу у форматі нових освітніх реалій
- Підготовка до школи у ЗДО, практичні аспекти та цікаві ідеї
- Аналіз та самоаналіз уроку
- Створення Google Форм (опитування, тести)
- Віртуальні подорожі та екскурсії
- Штучний інтелект в освіті: нові горизонти для вчителів
- Створення власного портфоліо
- Робота з інтерактивними дошками (Padlet, Jamboard, Lino it , Wizer.me).
- Створення презентації в сервісі Сanva
- Створення Google Документа,презентації та робота з ними
- Проведення діагностики щодо подолання освітніх втрат і розривів з використанням платформи ВШО
- Плагіат та академічна недоброчесність: шляхи їх подолання
- Обізнаність педагогів з питань суїцидальної поведінки та самоушкоджень підлітків
- Сучасні освітні практики, як засіб формування сенсорних еталонів у дітей раннього молодшого віку
- Атестація за новим Положенням зміни та очікування
- Фішинг та захист від нього. Як уникнути інтернет - шахрайства
- Школа інформаційного простору
-
Впровадження проєктів
- «Підготовка до школи у закладі дошкільної освіти: практичні інструменти та цікаві ідеї»
- Матеріали до проєкту «Кейс ідей педагога Нової української школи»
- Матеріали до проєкту «Палітра новацій математичної освіти педагогів Голованівщини» (до Року математичної освіти в Україні)
- Матеріали до проєкту «Виклики сьогодення» (з досвіду роботи педагогів в умовах дистанційного навчання)
- Кейс ідей педагога Нової української школи
- "Палітра новацій математичної освіти педагогів Голованівсщини" (до Року математичної освіти в Україні).
- Виклики сьогодення" (з досвіду роботи педагогів в умовах дистанційного навчання).