Онлайн-консультація "Інклюзивна освіта: різні можливості - рівні права"
Кожна дитина, незалежно від стану здоров’я, наявності фізичного чи інтелектуального порушення, має право на одержання освіти, якість якої не різниться від якості освіти здорових людей. Визнання прав такої дитини, її інтересів, потреб, надання допомоги у процесі соціалізації та вибору професійної діяльності є дуже важливим на сучасному етапі розвитку освіти. Тому важливого значення набуває інклюзивне навчання, що передбачає спільне перебування дітей із особливими освітніми потребами з їх здоровими однолітками.
28 квітня 2021 року консультантом комунальної установи «Голованівський центр професійного розвитку педагогічних працівників» Вітою Тернавською та практичним психологом комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Анастасією Рокочук проведено онлайн-консультацію для всіх категорій педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти з теми «Інклюзивна освіта: різні можливості - рівні права».
Під час даної онлайн-консультації розглянуті питання щодо створення команди психолого-педагогічного супроводу, створення індивідуальної програми розвитку дитини з особливими освітніми потребами. Роз’яснено учасникам освітнього процесу про адаптації та модифікації навчальних програм, визначено основні чинники, що сприяють успішному функціонуванню інклюзивного навчання.