Онлайн-консультація «Диференційоване викладання. Етапи планування диференційованого уроку"
Діти навчаються і розвиваються по-різному: для одних навчання – це складно, для інших – легко. У кожного свої спосіб і стиль навчання, темп і мотивація. Тому, для задоволення освітніх потреб усіх учнів застосовують диференційований підхід. Диференційоване навчання – давно відомий і ефективний засіб здійснення індивідуального підходу до організації освітньої діяльності.
19 травня 2021 року консультантом комунальної установи «Голованівський центр професійного розвитку педагогічних працівників» Вітою Тернавською проведено онлайн-консультацію для всіх категорій педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти з теми «Диференційоване викладання. Етапи планування диференційованого уроку».
Під час онлайн-консультації були розглянуті питання щодо організації та особливостей диференційованого викладання, розглянуто етапи планування диференційованого уроку, використання різноманітних форм і методів на різних етапах навчальної діяльності. Визначено основні чинники, що сприяють успішному проведенню диференційованого навчання. Диференційований підхід дає можливість учителю побачити в кожному учні його сильну сторону і дозволити їй втілитися в життя; побачити індивідуальність свого учня і зберегти її; допомогти дитині повірити в свої сили і забезпечити його максимальний розвиток.