Методики, які можна використовувати для дослідження синдрому "вигорання" педагогічних працівників
Відповідно до плану роботи КУ «Голованівський центр професійного розвитку педагогічних працівників» психологиня Анна Яцентюк зазначає, що емоційне вигорання характеризується динамічним процесом, результатом якого є підвищення ступеня його прояву. У контексті даного підходу емоційне вигорання визначається безліччю різних симптомів – емоційне виснаження, зниження рівня професійної активності, незадоволеність діяльністю, а також неадекватною оцінкою своїх професійних можливостей. Важливим є необхідність профілактики та запобігання появи емоційного спустошення й усунення стресогенних факторів, що негативно впливають на емоційний стан особистості. За посилянням, яке пропонується нижче, рекомендуються методики, що використовуються для дослідження синдрому «емоційного вигорання» та систематизуть симптоми за психофізичною, соціально-психологічною та поведінковою ознаками. https://docs.google.com/.../1wVF5Hdyg6ICBzU.../edit...