A A A K K K
людям з порушенням зору

Комунальна установа
"Голованівський центр професійного розвитку педагогічних працівників"

Голованівської селищної ради Кіровоградської області

Онлайн-консультація для педагогічних працівників закладів освіти з теми «Google-календар та онлайн-розсилки»

Дата: 08.11.2023 09:10
Кількість переглядів: 52

Фото без опису

Сьогодення вимагає від системи освіти створення належних умов для розвитку інтелектуальної та духовної особистості, здатної до пошуку та засвоєння нових знань, набуття нових вмінь і навичок, організації освітнього процесу (власного і колективного), зокрема через ефективне керування ресурсами та інформаційними потоками. Необхідно вміти визначати навчальні цілі та способи їх досягнення, вибудовувати свою освітню траєкторію, оцінювати власні результати навчання. Творчий учитель завжди в пошуку нових форм та методів роботи, сучасних інструментів та технологій, які можуть суттєво підвищити ефективність освітнього процесу, активізувати навчально-пізнавальну та самостійну діяльність учнів. Тому, 07 листопада 2023 року Аллою Закалашнюк, в.о.директора КУ «Голованівський ЦПРПП», проведено онлайн-консультацію для педагогічних працівників закладів освіти Голованівської, Побузької селищних та Перегонівської сільської рад з теми «Google-календар та онлайн-розсилки». На сьогоднішній день найбільшою популярністю серед освітян користуються сервіси наступних корпорацій: Microsoft та Google. Саме ці корпорації дозволяють організувати швидке впровадження хмарних технологій у освітньому процесі освітніх закладів. GoogleCalendar (Календар) являє собою веб-інструмент управління іпланування. Календар є зручним засобом для планування учнівських та педагогічних заходів , для створення календарного планування або роботи над будь-яким проєктом. Алла Анатоліївна показала, як практично створити, запланувати події та долучити групу людей до спільного використання.

Дякуємо ЗСУ за можливість жити та працювати!!!

Фото без описуФото без описуФото без описуФото без опису


« повернутися

Вхід для адміністратора