Підведення підсумків методичного практикуму з теми «Цифрова компетентність педагога: створення цифрового навчального контенту».
Змінюються орієнтири освіти – змінюється й педагог, цілі та завдання його освітньої діяльності. Рівень професійної компетентності педагога – це знання, уміння, особистий досвід. Але професійна компетентність педагогічного працівника потребує постійного розвитку й удосконалення.
Цифрова компетентність є ключовою складовою успішної педагогічної діяльності. З метою підвищення рівня цифрової грамотності та навичок роботи з комунікаційними сервісами для педагогічних працівників закладів освіти Голованівської, Побузької селищних та Перегонівської сільської рад КУ «Голованівський ЦПРПП» провів методичний практикум з теми «Цифрова компетентність педагога: створення цифрового навчального контенту».
Протягом двох тижнів (з 03січня -12 січня 2024 року) працівники Центру навчали педагогів створювати якісний та змістовний цифровий контент для оптимізації освітнього процесу.
Учасники ознайомилися з різноманітним сервісами та платформами, вчилися працювати в додатках Google, виконували практичні завдання спрямовані на створення власного цифрового контенту, такого як відеоуроки, інтерактивні презентації, робота з інтерактивними дошками, віртуальні подорожі, робочі аркуші. Педагогічні працівники мали змогу побувати в ролі як і вчителя так і учня при використанні ресурсу Всеукраїнська школа онлайн для виявлення та подолання освітніх втрат.