A A A K K K
людям з порушенням зору

Комунальна установа
"Голованівський центр професійного розвитку педагогічних працівників"

Голованівської селищної ради Кіровоградської області

Семінар - практикум для педагогів закладів дошкільної освіти з теми «Логограйкові рядочки, або практичні аспекти використання настільно - друкованих ігор для автоматизації та диференціації звуків у роботі з дітьми з особливостями мовлення»

Дата: 24.04.2024 13:27
Кількість переглядів: 4

📗Відповідно до плану роботи комунальної установи «Голованівський центр професійного розвитку педагогічних працівників» 24 квітня 2024 року відбувся семінар - практикум для педагогів закладів дошкільної освіти на базі дитячого садочка «Малятко» Голованівської селищної ради з теми «Логограйкові рядочки, або практичні аспекти використання настільно - друкованих ігор для автоматизації та диференціації звуків у роботі з дітьми з особливостями мовлення». На даному заході були присутні педагоги з Голованівської, Побузької селищних та Перегонівської сільської рад.

Анна Яцентюк, психолог КУ «Голованівський ЦПРПП», зазначила, що кожного року збільшується кількість дітей👨‍👨‍👧‍👧 дошкільного віку з мовленнєвими порушеннями у вигляді фонетико-фонематичного та загального недорозвинення мовлення, що негативно впливає на психічний стан дитини, на формування її особистості, викликає специфічні особливості емоційно-вольової сфери, сприяє розвитку негативних якостей характеру. Тому перед педагогами стоїть завдання підвищити ефективність корекційно-розвивального процесу в закладі дошкільної освіти через коректне включення в повному обсязі і з більшою функціональністю ігрової діяльності з використанням логопедичних вправ. Для продуктивного та комфортного спілкування учасників заходу Наталія Лівітчук, вихователь-методист ЗДО «Малятко», запропонувала познайомитися за допомогою вправи 🎤«Мікрофон». Лілія Яворська, логопед ЗДО «Малятко», розповіла про 👩‍🏫важливі аспекти використання настільно-друкованих ігор для розвитку мовлення у дітей дошкільного віку з особливостями мовлення, проаналізувала роль ігрових методик у процесі автоматизації звуків та розвитку фонематичних навичок. Гра сприяє не лише активізації мовленнєвих процесів, але й забезпечує максимальну увагу та зацікавленість дітей.

📝Другий аспект, який був розглянутий - це диференціація звуків. Спеціально розроблені ігри дозволяють дітям розрізняти та аналізувати звуки мови, підвищуючи їх мовленнєву компетентність.

Учасники семінару брали участь у практичних вправах з використанням ігор, спрямованих на розвиток фонематичних умінь та активізацію мовленнєвих процесів. Взаємодія з конкретними ігровими ситуаціями дозволила учасникам засвоїти методику роботи з дітьми та практично застосовувати її. Лілія Ігорівна з дітьми старшої групи провела артикуляційну гімнастику. Педагоги також прийняли участь у виконанні «смачної» артикуляційної гімнастики.

Семінар-практикум був корисним та плідним для розширення знань та навичок у роботі з дітьми дошкільного віку з особливостями мовлення. Багато ідей та практичних порад, які були представлені знайдуть своє застосування у практиці роботи з малечею.

Захід завершився майстер-класом з виготовлення квітки «Лілія»🌺🌺🌺.

ДЯКУЄМО ЗСУ ЗА МОЖЛИВІСТЬ ЖИТИ І ПРАЦЮВАТИ!!!💙💛


« повернутися

Вхід для адміністратора